Ruyalaralemi Merveasyaras amin canım inşallah cümlemizin yok ben istemedim benim 2 tane doğumumda sezaryen di buda öyle olacak 3 oğlum var sonuncusu da kız olacak
kubrapaltc Merveelisa bende aynı durumdayım ay hele gece var ya tuvaletten çıkamıyorum bir de üstüne sırt ve bel ağrılarım var doğsa da rahatlasam diyorum
Merveasyaras Merveelisa bende oyleyim uyku haram oldu surekli tuvaletteyim baski yuzunden yatamiyorumda bi dogursakda rahatlasaydik
kubrapaltc Bende 32de hazırlamıştım.Şuan 36haftayız iyiki hazırlamışım şuan da yemek yapmak bile çok zor geliyor.Ki zaten ister istemez eksikler oluyor doğuma kadar anca tamamlarsınız bence başlayın.
Merveasyaras kubrapaltc ikinci oldugu icin rahatim fazla bisey koymucam zaten bi utuleme kaldi bugun yarinda onu hallederim ins erinmezde yaparsam😊
lentil Dilara0638 siz hissediyor muydunuz sancıları peki? Bende 36+2 yim en son 29.haftada muayene olmştm da
Dilara0638 lentil evet kasılmalar ağrılar oluyordu evdeyken daha fazlaydı hatta orda daha azdı yinede nstde belli oldu
kubrapaltc Merveasyaras ayy ne güzel 🥰Tecrübelilik farklı oluyor tabi 😊Benim ilk henüz hatta ben o kadar heyecanlıyımdır ki bu konularda daha evlenmeden bebek eşyaları satın alıyordum 🙈
Merveasyaras kubrapaltc ilkde oyle oluyor bende ilkinde oyleydim herseyi eksiksiz hazirdi ikinciide tecrube kazaninca fazla kasmiyosun😊
efelettin Pazar günü kendim için son eksikleri alıp valizi hazırlayacağım. Şuan 35 haftalığım haftaya sezeryan için tarih verecek doktorum 😍