Merve-2323 Dün doktora gittim 32 haftaya girdik bebeğin kafası 2 hafta önde gidiyor ama sorun olmaz sezeryan olacağın için dedi böyle bir durum yaşayıp doğum yapan var mı tedirgin oldum dünden beri
Denizyildizii Merve-2323 Benimki 4 hafta önde 😁 ne olcak ya bisey olmaz zaten gözle görülen bi büyüklük olmuyor. Sadece ölçümlerde büyük çıkıyor
bahtnurr1 Merve-2323 benimde öyleydi sonradan 36da tamamladı normal dedi doktor seseryana gerek görmüyor şuan
Denizyildizii Merve-2323 Evet yarindan sonra alicam insallah kucagima. Allah herkese sağlıkla nasip etsin