Banada 35.haftamda bebegin karın çevresi küçük demisti doktor. 10 gun sonra kontrole gel bi takip edelim 10 günlük gelisimini dedi. Tekrar gittiğimde gelişimi güzel boyu kilosu artmış sıkıntı yok dedi. O yuzden bir sonraki kontrole kadar moralinizi bozmayin derim. Yediginize dikkat edin bebege kilo aldıracak şeyler yiyin. Inşallah bi sikinti olmaz Allahın izniyle☺️