Ranasamet Iki hafta olcak nerdeyse ama karnim oyle bi agriyorki kizlar.. nedenini bilmiyorum doktoruma kac kere dedigim halde bisey demedi bana kanima bakti sorun yok dedi her seferinde.. neden agri var ve siz neler yapiyorsunuz karin agrisina
blueberyy00 Ranasamet gazdan olabilir benimkisi gazdan diyor üşütme dikkat et diyor bende 15+3 arada oluyor
merveayaz Ranasamet bn 31 haftaya grdim cnm bnmde 2 hafta olcak ara ara oluyo yani normal.demkki dr bi skntida grmedi
Ranasamet blueberyy00 oda beni rahatsiz ediyor gaz isi. Hic rahat edemiyorum suan kaynanamda kaliyoruz mesala bi kac gundur hic rahat degilim kendimi sıkıyorum resmen 🥲
blueberyy00 Ranasamet işte o yüzden de artıyor o ağrılar ay ne sıkıcı bir durum evde bile eşim felan olunca rahatlayamiyorm akşamları artıyor o ağrı biryerde kalirkende günlerce kendini sıkmak çok kötü yapıyor
Ranasamet blueberyy00 aynen canim gercekten oyle.. esim bana kiziyor benim yanimda rahat ol felan ama biz daha yeni evliyiz bir ay sonra bir sene olcak ben henuz okadar rahat degilim ya🤣
blueberyy00 Ranasamet 2 buçuk sene bitti hala o kadar rahat değilim olabilir miyim bilmiyorum bazen sancı gelince sakalasiyoruz bı çıksa derdim kalmaz felan diye Ama yapamıyorum yani o kadar rahat olamıyorum 😂
Ranasamet blueberyy00 hahaha aynen ama mesala esim oyle degil sanki 10 yildir beraberiz okadar rahat😂😂
blueberyy00 Ranasamet erkeklerin dogasi rahat 😂😂 benimki de aynı bizde kendimizi sıkıp duralım işte 🤭🤭