Rina Merhaba yumurtlamanın üstünden 11 gün geçti, reglime de 3 gün var. Bugün yaptırdığım sonucum 11.80 çıkmış. Değer çok mu düşük? Doktoruma ulaşamadım sizlere bir sormak istedim. ![https://imgyukle.com/i/kCo5Mf]
teletabi Rina iki gün sonra artıyosa sıkıntı yoktur ama reglinizede varmış inşallah sağlıcakla artar 🥰🤲🏻
Rina Çok sağolun🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Düşük yaptığım ilk gebeliğim sürpriz olmuştu. Reglim 3 gün gecikince öğrendiğimde beta değerim 500 tü. Bir anda 11 i görünce çok mu düşük diye üzüldüm. Cuma günü ve devamındaki değerler önemli o halde🍀 @ilkgebelik123-_ @Semaen @teletabi