benikibebekannesiyim Sezeryan doğum sonrası az bir üşütmede feci şekilde sancılanma oluyormu sezeryan yerinizde? Bu durumu yaşayan varmı
esmer3 benikibebekannesiyim kayınvalidem üstünden 15 sene geçmesine rağmen her üşüttüğünde sezeryan yerimin ağrısından duramıyorum der bazı insanlarda böyle şikayetler olabiliyor ve geçmiyormuş maalesef
YuvarlanamayanPandaa benikibebekannesiyim ben ben 20 günlükken yerde yattım ve o gün tüm organlarım agrodo tek dıkış yerim değil acile gidecektik ama ilaç vercekler diye istemedim ama zırıl zırıl ağladım
Nermin70 On yil oldu hic bi zmn hisstmedim oyle ni agri. Sezeryandan sonra sirtini ve ayaklarini sicak tutmak onemli bence. Yaz gunu patikle dolastim
MMmerve_ benikibebekannesiyim evet canım bendede oluyo sıcak tutmamız gerekıyo annem derkı hep 26sene oldu sezeryan olalı hala dıkıslerım sızlıyo harbıdende sızlıyomus