EylulHifaa İlk gebeliğimde oluşan, içleri dolu kırmızı top top sivilce gibi şeyler vardı. Doktorum vajinal kist dedi. Bu gebeligimde kan sulandirici kullanıyorum kistler ara ara şişip kanama yapıyor. Fazla yürürsem yada iş yaparsam fln iç çamaşırıma degdikce tahriş oluyor iğneyi bıraktıktan sonra kanaması biter inşallah