Filiz sarp benim de doktorum memnunun kendisinden ama 2 gün önce akşam kasılmalarım olduğu için acile muayeneye gittim bana hesap sordu Tülin hanım, 2 gün önce muayene olmuşsunuz şimdi niye geldiniz şeklinde nahoş bir tavırla. Zira acilde hep kendisi oluyor. Hoşlanmıyorum kendisinden eşimde gıcık oluyor. Doğumhane nasıldır bilmiyorum odaları fln çok küçük pek içime sinmeye sinmeye gidiyorum aslında