Glsh14 4+4 hamileyim.bugun ultrasonda keseyi gorduk cok minnakti🥰icinde bebisi ne zmana goruruz? doktor 2 hafta sonra gel kalp atislarini duyariz dedi
Naazli Glsh14 canım ben 6+3 de gittim. Keseyi de bebeği de kalp atışlarınıda gördüm çok şükür 🙏🏻🙏🏻 Bi sonraki kontrolünde görürsün inşallah 🥰🥰
Merve_0109 Glsh14 4 haftalık keseyi gördüm 6 haftalık bebeğimi gördüm 1 hafta arayla kalp atışını duyduk şuan 32 haftalık oldum kızımla insllah sende görüp duyarsın yavrunu ❤️🤍
Kumpr Bende keseleri 4+5 de gördüm Şuan 5+2 olduk hafta bitminde kalp atışlarını duymaya gidicez İkiz gebelik 🤗
Kumpr Glsh14 çok teşekkür ederim 😍 rabbim hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲
Glsh14 Merve_0109 Masallah Rabbim sag salim kucaginiza almayi nasip etsin.insallah bizde duyariz bebisimizi🙏❤️