Ozlem_2258 bizim ikiz bebekler pahali biberon tercih etmedim çünkü değişim sureleri ve her seferinde x2 masraf demek. aventmis dr browns lansinohms yok pahali markalarmis almadim Tommee tippee yi de cok önerildiğini duydum birde. Wee aldim ilk etapta tutmazsa e bebeğin farkli biberonu var onu denicem o olmazsa mamajo lansinoh ona göre fiyat artışı olarak degerlendiricem. Yeri geliyor pahalisini sevmeyip uygununu seviyor bebekler ilk etapta biraz daha uygun tercih edebilirsiniz bence. Kendi fikrim tabi ki 😊