7+2 deyim en baştan beri adet sancısı, adet olacakmış hissi, zaman zaman sağ yada sol kasığıma şiddetli kramplar yaşıyorum. İki farklı doktorum var ikisi de normal dedi. Buradaki bir çok kişiden de benzer şeyleri yaşadıklarını duyunca içim rahatladı. O nedenle endişelenmeyin ama çokta ani hareketler yapmayın. Ben yatarken kalkarken hep temkinli olmaya çalışıyorum. Keza yüz üstü hiç yatmıyorum şimdiden.