Merviiiikk Merhaba güzel anneler bebişlerinizin isimlerini buldunuz mu 🤗 25+4 haftalığız hala oğlumun ismini netleştiremedik 👶🏻🙄🤔
deno1 Merviiiikk aras yagız Uraz arasında kaldım bende başkada zaten erkek ismi secenekler cok yok olanda çevremden takmışlar zaten
Merviiiikk deno1 evet erkek isimlerinin hepsi aynı seçenek yok maalesef , biz de o sebeple arada kaldık 🤷🏼♀️
Yenianneadayi2208 deno1 Yağız ismini bende beğeniyorum.. Yağız Yiğit arası gidip geliyoruz , çocuk yola girmiş geliyor hala isimsiz 🙃
H_myra1 Merviiiikk evet yani hamile oldugumu ögrendim anda eşimle hep baktık isimlere kız olursa da vardı ekteki olursada vardı ismi erkekmiş adını alperen koyacagız inşallah başından beri ismimiz belli💙🤗
Leylakkk Merviiiikk daha cinsiyet ogrenmeden isimler belliydi Alparslan olacak oglumun adi kismetse 💙
glsm_kr8383 Merviiiikk Canım bizimki ta ilk baştan belliydi. Kız olsaydı eğer Deniz Larin olacaktı. Erkek olsaydı Deniz Adar olacaktı. Bizim de Adar ımız geliyo Allah ın izniyle 💕💕
Merveikratanem Merviiiikk ikizlere hamileyim babaların ismini koyacam hamile kalmadan dua etmiştim ikiz erkek evlat nasip ederse rabbim babaların ismini koyacam diye şimdi ikiz erkeklere hamileyim biri durmuş alp diğeri Ercan Asaf olacak kızımda ikra tanem 💙💖💙🥰