3 lü test sonucum çıktı kızlar down sendromu ve trizomi 18 düşük riskli gruptayken
Açık spina bifida değeri yüksek risk grubunda cıkmıs 20. Haftada detaylı ultrason için uzman bir doktora yonlendırdı doktorum canım çok sıkıldı daha önce 3 lü test sonucu boyle cıkan var mı acaba neler oldu ılerleyen zamanda ne olur 2 Li testim temiz çıkmıştı