EvdekitekPrenses Merhaba Anneler, ben ikinci bebeğime hamileyim 21 haftadayız. İlk oğlumun adı Miraç şimdide oğlumuz olacak ama uyumlu olsunlar istiyorum var mı öneriniz acaba👶
Deletedmom404 EvdekitekPrenses eşimi ikna etseydim oğlumuza miraç yağız koyacaktım ama ikna olmadı berat koyduk miraç yağız da süper bence
Hatunnn EvdekitekPrenses Berat😀 Bi yazi okumustum cocuklariniza birbiriyleriyle kafiyeli isimler koymayin diyordu ama nedn oldugunu hatirlamiyorum bn o donem ikiz bejliyordm ona isim arastirirkken denk gelmistim