Ozlemflz Eyisa ye canım aklında kalmasın. Valla ben doktoruma en basında sormuştum. Canının istediği herseyi dozunda yedigin sürece hiç bir zarar olmaz demişti. Ayda bir iki kere bile olsa hamburger yiyorum gayet de güzel gidiyor 🥰