Essimsii06 irem_altun74 yaaa biliyo musun bende öyle hissediyorum en başından beri ama eşim ısrarla erkek kesin diyor oda öyle hissediyor 😅
irem_altun74 Essimsii06 bence erkek olsaydı gösterirdi 12 haftalık olmuş ben 11+4 de oğlumu öğrenmiştim
Essimsii06 Busranur1108- yaaa ay her ikiside allahtan gelen bişey cinsiyeti hiç fark etmez ama insan merak ediyor 😅
Essimsii06 irem_altun74 bakacaktık poposunu dönmüş göremedi doktor kıpırdatmaya çalıştı ama dönmedi sıpa
Zeynebmom Essimsii06 benim gibi kız icin delirenlerdensiniz sanirim😅bizde 11olduk bugun 13de kontrol 9 dogurucam🤣
Mom6272 Zeynebmom ben de🤣🤣 kız diyenlere bile seviniyorum ne alakaysa sanki oğlum olsa üzülcem🤣 sağlık olsun yeterrr ama seçenek sunulsa kız isterdim