Sema_hysz sancılar 60 ı geçmemiş. Hemde açıklık olmadığı için göndermişlerdir. Doğum sancısı olsa yani 80 üzeri 90 ı 100 ü bulan sancılar göndermezlerdi. Aslında devlette bir bakıma sancıların evde çekilmesi taraftarı bu bizler için iyi birşey. Çünkü hastane ortamı stresi doğumu negatif etkiliyor. Süreç geç ilerleyebiliyor çünkü stres korku sancıların düşmesine sebep olabiliyor. Yani önemsemediklerinden değil bence sizin iyiliğiniz ve daha rahat etmeniz açısından eve göndermişlerdir.