tugba2847 Kızlar 25. Haftamdayım göğüslerimin ucu çıktığı için iyice kaşınmaya başladı . Lansinoh için erken diye düşünüyorum kaşıntı için ne yapabilirim
Deryaiso tugba2847 ben 22. Haftamdayım ben kullanıyorum canım nazende zeytinyağı sürüyorum yoksa çok fena oluyor kanıyor kaşıdığım için
Ceylin680 Benimde kaşınıyor ben nemlendirici sürüyorum sende başla şimdiden emizirirken kuru ciltler çok kanıyor ilk kizimdada ben hamileyken nemlencirici kullandım faydasını gördüm diğer kullanmayan kişilerin ki yirtiliyor süt verirken