Kızlar üç beş gündür her sabah el bileğim el parmaklarım kırılacak gibi bir aşrı ile uyanıyorum 24 hafta bitmek üzere bu durum normal mi D vit alıyorum zaten, hani belki kalsiyumum eksik diyeceğim ama doktor günlük 9 damla verdi. Bu şekilde bileği kırılacak gibi ağrısı olan hiç oldu mu