Meryemhorasan Kızlar düşük tehlikem var bel agrısı çekiyorum 5 haftalığım normal mi sizce çok korkuyorum hafif lekenmem geldi yattım kesildi sizdede BÖyle oldu mu?
mavi Meryemhorasan Benimde ilk gebeligim düşük ile sonuçlandı bel ve kasık ağrısı normalde oluyor zaten ama düşük de çok şiddetli olursa doktora git ve dinlen kalkma bol bol yat
Patito__ Meryemhorasan benimde hep belim agrir 9 haftaligim cok oturdugumda cok agrir oyuzden dinlenmek iyi geliyor senin dusuk tehliken de varmis atlatana kadar mutlaka surekli dinlen birak hersy daginik kalsin