Sonunda oğluma kavuştum çok şükür ❤️ bende belki faydası olur diye neler yaşadığımı sizinle paylaşmak istedim.öncelikle hamileliğim sürekli bir sıkıntı yaşayarak geçti.ilk üç dört ay düşük riski daha sonra plesanta previa daha sonra bebeğimin beyin duvarında genişleme ve en sonunda gelişim geriliği. Ama inan ki Allah neyi nasip ederse o oluyor.psikolojik olarak çok yıprandım hep doğsun da kurtulayım diyordum çok büyük hata etmişim asla isyan etmeyin bol bol dua edin Allah yardım ediyor. Haftamızı doldurmuştuk ama doktor şuan bir sıkıntın yok biraz daha kalsın kilo alması bizim için daha iyi olur dedi gelişim geriliği olduğu için ama kilo olarak 3 kiloyu yakalamıştık cok şükür sadece karın çevresi çok küçüktü. Bir hafta daha bekledik ve o gün kontrolüm vardı. Doktor bebeğin kalp atışları zayıf dedi gerçekten de iki gündür hareketleri çok azalmıştı doktor açıklık sıfır sancı yetersiz dedi eğer sende istersen ben seni hemen şimdi sezaryene almak istiyorum dedi. Tabiki en başından beri normal doğum yapmak için elimden geleni yapan ben(hurma,, yürüyüş, pilates, squat, bitki çayı) o an öyle kötü hissettim ki ağlaya ağlaya kabul ettim.ama şuan anlıyorum ki normal yada sezaryen hiç fark etmiyormuş önemli olan bebeğin sağlığı. Beni çevrem etkilemişti normal konusunda bende bir sağlıkçıyım ama insan etkileniyormuş size tavsiyem kimseyi umursamayın. Sezaryen doğum yaptım o an hiç bir şey hissetmedim gerçekten sadece stres yüzünden bir sakinleştirici yapıldı nefesim daralıyordu. Hep sezaryen doğumda bebeği sevemiyorsun bağ oluşmuyor diye duymuştum ama o kadar boş konuşmuşlar ki. O an eşsiz bir şey Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️ ameliyat sonrası ağrılarım hemen başladı ne yazık ki ama ağlaya ağlaya bile olsa bebeğimi bırakmadım emzirmeye çalıştım süt yoktu ama pes etmedim. Her şey geçiyor inan ki o ağrılar endişeler korkular herşey o kokuyu alınca uçup gidiyor. Tavsiyelerime gelecek olursam çok uzattım çünkü…
Deepend mükemmel bir şey
Nescafe çok çok önemli yanınıza alın mutlaka
Komposto tüketin ama meyvelerini tüketmeyin çünkü ameliyat sonrası aşırı gazınız olacak.
Ben lavman yaptırmak zorunda kaldım çünkü çok gaz vardı.
Aklıma gelenler bunlar sorunuz varsa cevaplarım ☺️
Herkese Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin ağrı sızı olacak siz o muhteşem ana odaklanın gerisi hiç önemli değil ❤️