Beyza00_ Selam kızlar biz 12 haftalık olduk ikili taramamız vardı bugün şükür iyi geçti inşallah sonuçlarımızda güzel çıkar. Biz 4 haftada epey büyümüşüz🤲🏻 üstteki görüntü 8. Haftadan alttaki de bugünden 💕 https://resimyukle.io/r/ABW5QsheNU
irem_altun74 Beyza00_ maşallah minige insallah güzel sonuçlar alırsın canim cinsiyet tahmini yaptı mi doktorun
raskolnikov_ Beyza00_ maşşallah canım .bu ikili tarama 12 haftamı oluyordu.nelere bakılıyor ikili taramada
Beyza00_ raskolnikov_ 11-14 hafta arası yapılıyor canım ense kalınlığına bakıyor down sendromu olup olmadığına bakıyor