Gamze_2407 haftan çok iyi canım Allah korusun erken doğsa bile küveze gitmeyebilir bunu bebek doğduktan sonra durumu belli eder hiç canını sıkma bende 21. Haftamdan beri erken doğum riskim var serkajlıyım bu arada günde 4 adalat içiyorum 2 doz ciğer geliştirici yapıldı 33+4 haftalığım hiç canını sıkma haftan çok güzel maşallah inşallah zamanında gelir miniğin 🥰