busra_080421 2 hafta önce benimde çıktı rutin kontrolde ozeldeki doktorum devlete git dedi başka labaratuar da baksın bazen yanlışlık olabiliyormuş eğitim araştırmaya gittik ordada çıkınca 24 saatlik idrar topladık onun sonuçlarida baya yüksek çıktı 950 çıktı değeri 10 gün yattım tansiyon takibi yapıldı çok şükür tansiyonum hiç yukselmedi ve taburcu oldum. çünkü tansiyon yüksekliği hem anne hem bebek hayatını tehlikeye atıyor.sende bir an önce tansiyon takiplerine başla doktor kontrolünde ihmal etme sakın canım.