gazetecianne mor_menekse1 vermediler ya kiloları da iyi aslında 1 hafta falan kalır dendi yani niye anlamadım doğrusu
merakliblog gazetecianne ilk başta öyle diyorlar bebek iyiyse iki güne bile çıkartırlar. Sen ciğer geliştirici olmuş muydun canım? Allahım en kısa zamanda bebiklerinle eve dönmeyi nasip etsin, Allah korktuğundan kurtarsın💕
gazetecianne Sssssyyyy acı eşiğim yüksek aslında benim canım çok yanmaz sızlanmam fazla ama bu çok kötüydü 😔
gazetecianne Sssssyyyy gazım hala çıkmadı dikişlere baskı yapıyor kötü durumdayım ya yürüyorum çok az ama çok ağrım var. Sonda acısı da mevcut dün çıkardılar ama idrar da zor geliyor
_hazel_ gazetecianne canım sen öncesinde kabızlıktan sıkıntın vardı sanki dimi ondan kaynaklı olabilir. Bebekler nasıl canım görebildin mi
gazetecianne _hazel_ bi kere gösterdiler küvözde başka göstermeyeceklermiş kameradan gösteriyorlar bi
miniklerim125 gazetecianne geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün hayırlısıyla kuvozden çıkarlar inşallah haftan ve bebeklerin kilosu iyi çok şükür 🤗 darısı bize inşallah o haftalara geliriz