42yasmin 36 hafta olduk sukur 🤲 muayneye gıttugımde sancı cıkıyor. Kasım 1 de sezeryana alınıcam. Bebek kuveze gırer dıye korkuyorum. Ciger gelıstırcı ıyne yapılmadım. 37 hafta da olupta dogum yapanlar bılgı alabılırmıyım.
Esrakly 42yasmin bende 35+ 6 yım ☺️ Neden 37 de hemen seZeryana alınıyorsunuz ve çiğer geliştirici iğne nedir herkes oluyor mu bende iğne olmadım hiç sadece tetanoz oldum hamilelik boyunca
Dilara0638 42yasmin 36+6 yım 4 gün önce kontrolde 1 parmak açılmam ve düzensiz sancılarım çıktı banada risk artık olmaz dedi doktor ciğer geliştirici fln yapmadı doğum içinde belki bu akşam görüşürüz belki 2 hafta sonra dedi beklemedeyim en azından 37yi fln bi geçsekte öyle doğsa diye dua ediyorum 🤗
bahtnurr1 42yasmin gerekli görülmediği sürece ciğer geliştirici yapmıyorlar canım. 37.hafta zaten zamanında doğum haftası oluyor 😊
Hilal-95 42yasmin 37 erken değilkı bende 37 totem yaptım diyorum sürekli artık sabırsızlaştım 🙏🏻 35 haftadym bakalım inşallah sağlıkla gelsinler 🙏🏻🤲🏻
42yasmin Esrakly erkn dogumlarda yapılıyor cıgerlerı gelıssın bebegın dıye. Benım sancılarım erkn basladı bebej ters seker cıktı suyu fazlaymıs 🤷♀️ dktr ole gerek gordu.. Hayırlısı
Melike 42yasmin 37+2 de acil sezaryene alındım. Çok ağlamıştım erken diye ama doktorum haftası normal erken doğum sayılmıyor demişti. Sağ salim kucağınıza alın inşallah ♥️
Htc-28 Benimde yarın 37 hafta oluyorum ama iki gündür adet olacakmışım gibi sancılarım oluyor bugün dört defa yaşadım normalde cumartesi randevum vardı ama korkuyorum yarın sabah gidecem neler oluyor çok merak ediyorum 😊