Ay kızlar hepinize teşekkür ederim cevaplar için. Her biriniz çok güzel bilgiler verdiniz bana içimi de rahatlattıniz . Bir şey daha sorayım o zaman , covid aşısı oldunuz mu ? Tetanozlari tamamladıktan sonra da covid düşünüyorum . Sizler ne zaman oldunuz