Ulkukapusizoglu Kızlar adet sancısı çekiyorum o arada da karnım taş gibi kesiliyor sanırım yalancı sancı ama daha önceki yalancı sancılarda hiç adet ağrısı çekmezdim sizce neler oluyor?
Demirtass12 Ulkukapusizoglu bende çok çektim hala çekiyorum 3 cm de açılmam var ama düzensiz tık yok 😂
Demirtass12 Ulkukapusizoglu hayır yani ben bişey hissetmedim doktor normal muayenede bir bakalım dedi 3 cm açıklık var dedi ondan somra çok fazla adet sancılarım oldu pazartesi günüde kanala girmiş baskı yapıyor dedi ama tık yok