CaglaKskngz nezihi beye giden tanıdıklarım var ama o da klinik açtı ayrıldı guzelyalida. Selçuk gürbüz kesinlikle önermiyorum. Ben ilk hamileliğinde gittim kalbi durdu. Kalp atışı yavasladiginda bana kullandığı tek cümle hicbir açıklama yapmadan , bu yaşamaz sağlıklı değil oldu.. boyle bir insana kimse güvenmemeli diye düşünüyorum . Bunlar şahsi olarak gittigim için yorum yapabiliyorum aklında bulunsun diye.