yesilkelebek ben çok erken haftalarda oldum kedim gözüme tırnağını geçirmişti yanlışlıkla kanama yapınca 7 8 haftalar daydım , risk almayalım denildi .. sağlık ocağı ikincisini vuralım dedi doktoruma sorayım dedim vurulmadım , doktor da kendi eşine hiç vurdurmamış tarlada doğurup kordonu taşla ezmiceksen gerek yok dedi 🙄