papatya12345 Merhaba hanımlar. Aranızda bu yöntemlerle hamile kalan veya duyan oldu mu benim çevremde beline hacamat yaptırdığı veya belini çektirdiği ay hamile kalanlar var kafam çok karıştı kayinvalidem bi yaptır diyor ama korkuyorum siz duydunuz mu hic
Berrasirin papatya12345 ben duydum yaptirdim da o ay hamile kalmistim ..herhangi bir saglik sorunu yoktu ama hamile kalamiyordum bellimi cekti bir bayan daha baska seylede yapti karnimi falan gerdirip baglamisti o ay hamile kaldim ama ne yazik ki 16.haftam da dusuk yapmistim 😢
papatya12345 Berrasirin aslında yaptırmak istiyorum ama kararsizim doktorlar banada normal dedi ama hamile kalamıyorum
Berrasirin papatya12345 ben 2 -3 ayda mutlaka hacamat yaptiriyorum vede cok faydali bisey Allah resulunun sunetti zaten bence hacamat yaptir ozelikle belime iltihap enfeksiyon daha baska bir cok seye iyi gelmisti bana bir zarari yok Allah in izniyle …haa belini cektirmeye gelirsek isin ehli guvenilir birisiyse yaptir bana iyi gelmisti dusugumden bir yil sonra tekrar cektirmistim tekrar hamile kalmistim o da dusmustu malesef …simdi hamileyim tekrar kucagima almayida nasip etsin insallah rabbim senin kucagini ve isteyenlerin herkesin kucagini doldursun kardesim bol bol dua etmeyi unutma
Berrasirin papatya12345 cok tesekkur ederim Allah razi olsun …kafana takma bn cok yasadim daha yeni evli sayilirsin olur Allah in izniyle. rahim filmi cektirmenide tavsiye ederim canim
papatya12345 Denize ovarak bele masaj yapıyorlarmış amacı Rahim ağır kaldırmaktan falan yerinden oynamışsa onu yerine yerleştirmekmiş
Berrasirin Denize yere sirt ustu uzanip ayaklarimin ustume biri oturup cenemden tuttup tek seferde cekmislerdi sırt kemiğimden bir ses gelmisti
Denize Berrasirin valla helal olsun iyi cesaret etmişsiniz demek ki işinin ehli birine yaptırmışsınız umarım faydası olmuştur ama ben cesaret edemem kolay kolay
Berrasirin Denize yapan bayan yillardir bu isi yapiyordu bide ebeydi guvendim faydasi olmus tu iki sefer yapmistim