Ben 6 ay boyunca tükürdüm😖İlk poşetle başlamıştık şişe ve soda şişesiyle devam ettim en son cafeden kahve bardağı temin etti eşim onu kullanıp attıyordum çok rahat etmiştim herkesin içinde yapmak zorunda olduğum içinde psikolojimde bozulmuştu artık ama çok şükür şimdi 38 olduk kızımı bekliyorum🐣