Yusufhalime Papatyamevsimi-89 17 mart benim son adetim 3.gebelogim ikisi normal dogumdu Bu da normal olacak nasipse o yüzden gün alma yok be işin keyfini bekleyecegiz
ebruzb Papatyamevsimi-89 benim de 27 mart son adet tarihim normal istediğim için doktorum henüz belli olmaz konuşmak için daha erken dedi