Papatyanne33 Dodex iğnesinin herhangi bir yan etkisi oldumu sizde. Birde kaç haftalıkken kaç günde bir vuruldunuz
gamzosgamzos Papatyanne33 benim ilk gebeligimde dusuktu b12 im ama igne onermiyorum demisti doktor dil altı b12 si vermisti simdiki gebeligimde yine dusuk hemde baya dusuk bu dahiliye doktorumda igneyi guvenli bulmadığını soyledi ama cokta kullanan var anlamadım
Evren24 Papatyanne33 ben kullandım herhangi bir yan etki yapmadı. 34. Haftada baslamıstım kullanmaya. İlk hafta günde 1 kere kullandım sonra haftada 1e düştü.
gamzosgamzos Papatyanne33 bana hapta vermedi bu gebeligimde gittigim doktor dil altı olarak verdiklerinide icmiyordum dil altına koyuyordum eriyordu