Eylulgunes44 Kızlar 3 aylık hamileyim 3 aylıkken hareket hisseden varmı veya kaçıncı ayda hissetmeye başladınız
Birgul Eylulgunes44 Ben 18-19. Haftalarda seyirme gibi hissetmeye başlamıştım ama güçlü tekmeler 24-25’te başlamıştı☺️ Üç ay biraz erken olabilir. Ama ikinci gebelikte farklı olabiliyomuş onu bilemiyorum.
Leylayz Eylulgunes44 ben 19. Haftada hissetmeye başladım, ilk gebelikte bence 3.ay bebeğin hissedilmesi zor olabiliyor
mucizegebelik6 Eylulgunes44 bende 3 ayligim hissetmeyi bırak 12 hafta da cinsiyeti sadece tahmin ediyorlar 😂🤣 ama ben bi seyirme hissediyorum sadece akşam yatarken elimi koyunca oluyo
Sedaince Eylulgunes44 ikinci gebelikte bile o kadar erken hareket hissedilmiyor canım eğer sen hissediyorsan o gaz oluyor daha çok
Ceysii01 Eylulgunes44 ben 14 haftaligim gece karnimda ilk defa seyirme hissettim ikiz gebelik tabi herkesde her durum farkli oluyo bebeklemi ilgili bilemiyoruz 🙄🙈
Ayse254 Ceysii01 ben onu doktora sordum 😂 karnımda çok seyirme oluyor bebekle alakalı mı dedim hayır dedi 😅 kan akışı hızlanıyor o bölgeye damarlar seyirme yapıyor dedi 20. Haftanda ancak hissedebilirsin anlayacaksın zaten dedi 😂
gamzosgamzos Eylulgunes44 ilk gebeligimde 17+5 te hissetmeye baslamistim 2.gebeligim 14+0ım daha hissedemedim 😊
baharelifbbasdag Eylulgunes44 Kiz sormuşsun ya üç aylıkken hissedilir mi diye 16dan önce hissedilen gaz veya damar seyrilmesidir demek istedim 😂😂😂😂😂