ygmrbys bende 39+4 ne sancım var ne bişey akıntım var sadece ama bendede ıslak gibi oluyor ama minik minik akıntı sanıyorum sizce akıntı mı su mudur ?
Bbbkkk ygmrbys bende 39+4 aynı durumu bende yaşıyorum ama bence akıntı sancılarım da ara ara geliyor ama geçiyor
ozgei Ecrininannesiii benim çok akıntım oluyor hep öyleydi, azar azar su gelir de anlayamazsam diye çok korkuyorum ya😞
Nergiz9990 tugce_sultan cok tesekkur ederim♥ sizde nişan nasil oldu?suyunuzmu geldi ya nasil oldu hic anlayisim yok((
ygmrbys Bbbkkk benimde aynı öyle canım geçici yalancı sancı olduğunu söylüyorlar herşey yapıyorum merdiven yürüyüş ama sancı gelmiyor bekliyorum zaman geçmek bilmiyor
Bbbkkk ygmrbys aynı bende aynııı sabah akşam merdiven plates ama yok gelmek istemiyor cinsiyeti ne sizin
aksu5334 tugce_sultan yaaa çok sevindimm gözünüz aydın sağlıkla sıhhatle bolluk bereket içinde yaşasın inşallah🥰
tugce_sultan aksu5334 Allah razı olsun mevlam bu yolda olanları zamanı geldıgınde kolay bı sekılde kurtulmayı nasıp etsın 🤲