tugce_sultan Merhaba kızlar birşey sormak istiyorum sizlere Ben tam olarak 38.haftadayım şuan.Sabahdan beri küçük küçük kusura bakmayın söylemek zorundayım🙈çis gibi bişey geliyor ama az az.Nişan dedikleri şey olabilirmi ? Doktoruma ulaşsammı acaba?
aksu5334 tugce_sultan yok azar azar da gelebilir ilk dogumumda azar azar gelmeye basladi sonrasinda acilmaya baktiklarinda cogalmisti. Devam ederse boyle doktora gidin
papatya-123 Su birden gelmeyebilirmiş. Azar azar, birden hatta bazen doğum sırasında gelirmiş bebeğin orayı tıkayıp tıkamadığına bağlı olarak değişen bir şey. Nişan gelmeden su gelir mi bilemiyorum tecrübeli anneler yanıtlasın
ozgei Ecrininannesiii benim çok akıntım oluyor hep öyleydi, azar azar su gelir de anlayamazsam diye çok korkuyorum ya😞
tugce_sultan Aselinkooo kalın sümüksü bişey degıldı bıldıgın su gıbı bısey kokmuo idrar olsa kokar sonucda
tugce_sultan Aselinkooo evet hastanedeyim şuan ebe muayene etti akıntı var dedı ntsye bagladı sancı yok ben suni sancı istemıyorum dedım altıma ped gibi bısey verdı bır bucuk saat kalsın dedı suyumun gelıp gelmedıgıne bakıcak sanırım sıkıntı yoksa suan yarın doktora sabahdan gelıcem doktorum muayene edecek bakıcak
tugce_sultan Yusuf__eren yatışımı yapdılar gelen dogum suyummus Ebe muayene ettıgınde hıc acılmam yokdu nts ye bagladı benı bıraz sancım cıkdı Yarın sabah sezeryan olucam hayırlısıyla ıns
tugce_sultan aksu5334 evet gıttım suan beklemedeyız canım bır bucuk saat beklıcez altıma ped verdı onun sonucuna gore işlem olacak