Ferahh Kızlar bu doktora muayene olan varmı hakkında bilgi sahibi olan yazabilir mi dün doktorumun doğumda olmayacağını öğrendim ve bu doktoru buldum
Ferahh NurYlmz niğde de oturuyorum ben burdaki doktorum izine gidecekmiş malesef bana da bu doktoru tavsiye ettiler
HasAdMe Ferahh evet cok memnunum allah razi olsun cok ilgili biri emin ellerde hissediyosun kendini 🤗 benim 2 akadasim mustafa beydr yapti dogumunu ikisi de cok memnun onlarin tavsiyesi uzerine gittim bende zaten ve iyiki gitmisim ❤
Ferahh HasAdMe sağol canım benim içim rahat etti gerçekten hafta içi muayene için gelicez bakalım inşallah beni kabul eder 36. Haftamdayım çünkü durumu anlatıcam umarım bi sorun çıkmaz
SevimErcis Bende Mustafa Bey e gidiyorum ve çok memnunum. İlgili alakalı bir doktor tatlı dilli tavsiye ederim