Ben nette baktim d vitamini genelde kahvalti sonrasi. Omegayi gün içinde alınabilir magnezyumda gece yatmadan önce(uyku ve hafif sersemlik yapiyormuso yüzden yatma oncesi tavsiye ediliyor) alınırsa daha iyiymiş eger bunlara uyamazsaniz arada en az 10 dk olsun demişti eczacı bana