Abc34 kesin en fazla 2 olmali. Araya cok acma derim. En guzelli beraber buyumeleri, beraber oynamalari, beraber ogrenmeleri. Benim abimlerin cocuklarinin arasinda 1 veya 2 yas fark var ve oyle guzel birbirini koruyorlarki artik biraz buyuduler (7&8yasindalar) ama beraber disari ciktiklarinda birbirini kolluyorlar. Zaten illerleyen zamanlarda herseyide birlikte yapmalarini istedigim icin ben cocuklarinin arasinda 1 veya 2 yas olsun istiyorum.