Evlatsevgisi2 Sema_hysz ahh canım benim 😳 ağrıya nasıl dayaniyorsun peki kaç haftalık oldun haftan geldiyse doğumu başlamalarını isteseydin ☹️
k_nur2022 Güzel kızlar kaçıncı haftada nts ye alıyorlar ilk hamilelik tecrübesizlik 🙈 27+6 şu an ben 🥰
Sema_hysz Evlatsevgisi2 37 haftalıgım devlet hastanesi ya işte yalvardım sezeryan yapın diye yok yapmadılar allah güç veriyor herhalde kuzum vallahi bilmiyorum artık