senguldolu Merhaba 29+1 haftalık hamileyim 1 hafta önce 2. Doz tetonoz aşımı oldum biontec aşı olmayı düşünüyorum sizler neler yaptınız arası ne kadar olmalı 🤔
Ftsclskn senguldolu Arasında en azından 2 hafta bırak canım. Zaten tatanoz ağrı yapıyor , ikisi birlikte ağır olur .
Elif1104 senguldolu ben her ikisinde ilk dozu bir hafta arayla yaptırdım ama tetanoz da kol ağrım olmadığı için.1.5 hafta önce 2. Doz tetanozu oldum kol ağrım fazla oldu o yüzden biontech haftaya vurulacam ikisi karışmasın diye tavsiyem vurulacaksan aşı olmadığın kolundan vurul