gizem_ksms öyle düşünme sen hiç. Kimde ne olcağını bilemezsin. Benim işyerinden 4 arkadaşım sezeryan doğum yaptı kimi genel kimi belden aşağı hepsinin değişik geçti. Ben normal doğumdan sonra onlardan daha uzun çektim ağrı. Hiç öyle düşünüp canını sıkma 2. gün ayağa kalktı yakın arkdaşım genel anesteziden sonra hç bişeyi oe yoktu. Ne düşünürsen o olur kalbini ferah tut🥰 ben de 2. ye hamileyim sezeryan istiyorum çok kötüydü doğumum diye dr kabul etmiyor ilki normal oldugu için sezeryanı da o yüzden onlardan dinlemiştim. Belki de senin de hiç bişeyin olmıcak rahat olcan. İllaki biraz ağrın olur o da olsun artık içinden bi can çıkıyor hem de ne can, ona da dayanırsın zaten 🥰