Melikeka benim doğumdan sonra 1 hafta şiddetli baş ağrısı oldu gözüm ağrıdan hiçbir şey görmedi. Ablam hemşireydi sürekli evde serum Ağrı kesici vs yaptı. Erken Doğum yapmıştım bebeğim küvezdeydi bazen diyorum o zaman oğlum yanımda olsaydı o halde bakamazdım kafamı kaldıracak durumda değildim ameliyattan daha zor bir süreçti o ağrı. Bol bol kahve,bitter çikolata vs de tükettim ama bi faydası olmamıştı bende.