Ezgi14 Kizlar elevit im 2 tane kaldi. Doktor randevuma daha 1 hafta var. Kendim gidip almali miyim yoksa randevumu mu beklemeliyim..
Asli91 Ezgi14 aile hekimi yazıyo randevumu beklemene gerek yok.Yada fiyatı uygunsa eczaneden parayla al.Ben decavit kullanıyorum kokusuda yok.İçindekiler aynıymış isim farkı var.Eczacı söylemişti.
lutfiyeozkan deletedmom209 al bende de o kadar 2 gündür içmedim napıcam bilmiyorum içmem de lazım ama dilime koyduğum an çıkarıyorum 😱😫😫😫
Ezgi14 lutfiyeozkan icmeden once agzina su al ki yapismasin igrenc oluyor yoksa. Sonra at agzina saniyesinde yut. Ben alistim ama burnumu tikiyorum icten 😂😂
Yusufeymeninannesi Ezgi14 yanlış hatırlamıyorsam domuz jelatini var içinde ve firma kabul etmiş belki bu yüzden iğrençliği:((
lutfiyeozkan Yusufeymeninannesi hayatımda bu kadar iğrenç bi hap içmedim gerçekten yan etkisi yok ama diline değdiği an yok öyle bi tat