Deniz1121 Bende 34.haftada gireceğim doktorum öyle randevu verdi 😍, artık sabırsızlanıyorum ama bebiş çok hareketli sanki 37-38. Haftada doğacak gibi beklemeye niyeti yok👼🏼😃
ebru_d_ Ben 34 te kontrole gitmiştim ama nst ye göndermedi. Devlete gidiyorum ben. 36+3 te ilk nst me girdim. Sancım falan yoktu zaten. Bebiş ne zaman gelcek merakla bekliyoruz 🙏🏻
Dilara0638 1Mld-asel 32 den itibaren başlıyor ama gerekli gördüklerinde daha erken aldıklarıda oluyor ben ilk 30 da girdim sonra 33te
bse71gkhn 1Mld-asel bana 30. Haftadan sonra yapildiginı soylemisti ama ben kassik ağrısı şikayeti yüzünden erken yaptirdim 28 haftalıkken yaptırmıştım ilk nts mi
EylulHifaa 1Mld-asel 34 . haftada gel dedi fakat doktorum izine çıkmış bende bir hafta daha bekleyip 35. haftada gidicem
Umay21 1Mld-asel 33 haftamda başladı canım ama acile gittim sancım olduğu için o zaman yaptılar erken doğum riskim olduğu için nstye her hafta girmeye başladım