Cnn_ Merhabalar arkadaşlar kışın doğan bebeği gece soğuktan nasıl koruyabiliriz. Uzmanlar yorgan önermiyor, ne ile örtebiliriz yada giydirebiliriz?
Aysegul9371 Cnn_ Battaniye ve termometre ile oda ısısını nemini kontrol altında tutup gerekirse elektrikli soba ve buhar makinasıyla dengelicem.benim evim doğalgazlı değil kalorifer kömürlü o yüzden her vakit yanmıyor
-YildizTozu- Cnn_ owli nin uyku gurusu serisi var yenidoğandan 3 yaşına kadar kullanabiliyorsunuz fiyatı yüksek ama uzun süre kullanılabilir olmasını göz önüne alırsanız fiyatı uygun kalıyor. Tog seçimini evinizin sıcaklığına göre seçmeniz gerek ona dikkat edin 🍀
Akturk93- Ben kızlarımın ikisinde de uyku tulumu kullandım altlarına üstlerine de sürekli peluş bebek battaniyesi. Kesinlikle çok işe yaradı hiç üşümedi minnoşlar