Sdtcnts ben philips aventin göğüs kalkanını almıştım çok memnun kaldım şimdi ikincisi için yine alıcam . Emzirirken bi taraftan diğer göğüs akıyor o and süt toplayıcı kısmını takıyodum diğer göğsü emzirmeden önce birikeni veriyodum bekletmeden. Bir artısı bu üstün başın batmıyor. İkincisi yara oluşmasını engelliyor emzirdikten sonra krem sürüp takınca nemli kalıyor kurumuyor çamaşıra değmiyor öyle olunca yara olmadı bemim hiç 2.5 sene emzirdim ne yara oldu ne canım acıdı sürekli takmıyosunuz zaten ama genelde faydalı buldum ben