Nslhn97 12+2 ilken kontrole gidicez (doktora göre 12+5 oluyor) sizce gittiğimizde cinsiyet belli olurmu ? Çok merak ediyorum doktor 14. Haftadan önce söylemem demişti ama belki belli olur 😊 siz kaç haftalıkken öğrendiniz
dakpinar- Nslhn97 12. Haftada belli oldu benim canım . Bebek gösterirse durusu uygun olursa görebilme ihtimali var ama emin degılız diyorlar o haftalarda 🥰
Handan_65 Nslhn97 Bana tahmin etmişti kız demisti ama 16 da kesinleşti emin olmadan olmadan bisey almayın
Cansubaris Nslhn97 bende o haftada gitmiştim göstermemişti 🤭 1 hafta sonra tekrar gittim o zaman gösterdi 🥰
AnnesivePoncik Nslhn97 bana 12. Haftada kız gibi dedi. 16 da erkek dedi detayliyi bekledim 19. Haftada erkek olduğu kesinleşti 🤭
Betulldd Nslhn97 tam 12. Haftada erkek gibi duruyor dedi. Ctesi tekrar gideceğim 14. Hafta olacak bakalım değişecekmi