Ceysii01 Kızlar ben istanbulda mimarsinan devlet hastanesine gidiyorum ve ayri olarak arada özele gidiyorum hem detayli görmek icin hemde eşimde görsün diye ama bu hastanede dogum kati covid servisi dogum yaptirmiyolar silivride ise devlet hastanesi berbat Çam sakuraya gitmek istiyorum temiz diye duymustum gidenler varmi hangi doktora gidiyosunuz ?
Msydn6 Ceysii01 evet çok güzel bir hastane ben orda doğum yaptım çokta memnun kaldım 🤗hemen hemen her doktoruda iyi ama benim en çok tavsiye edeceklerim Demet Acar, Alper Türkoğlu, Alime Dilayda Uzun,
Betulkayaar Ceysii01 çam dakurada doktor seçme şansın yok , randevu tutturduğun ilk doktora gel. Doğumda yorumlar çok iyi bende oraya gidiyorum 1 saate ulaşım sağlıyorum ama burdaki en iyi devlet çam sakura.
Ceysii01 Msydn6 Randevu bulabilirsem dediniz doktorlardan birine gidicem devlette kaç aydan sonra doguma almiyolar orda dogum yapabilmek icin ne zaman takibe baslamali ?
Buket_dadas Kuzum bende oraya gitmeyi cok istedim ama ne randevu nede doktor bula bildim dogumuda nec buruyeten bziizm burdakinde yapıcam🥺
Ceysii01 Buket_dadas 45 dk mesafede arabayla bende mecburiyetten gidicem mimarsinan devlet cok güzel ama dogum yaptirilmiyo covid yuzunden sen hangi hastaneye gidiosun
ebrar6036 ebru23 çok doğru acili çok ilgisiz ben doktora 3 aylık hamileyim miğdem çok yanıyor dedim çok akıllı doktor miğdem için çözüm arıycağına gitmiş gebelik testi için kan aldırmış sonuçlar çıkıp başka bir doktora gidince anladım o başka doktorda miğdem için hiç bişey yapmadı alakasız bir şekilde idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik yazmış 🥵
Tugcegundogdu ebru23 kesinlikle ben acilde ebelerle kavga etmek zorunda kaldim lekelenmem var diye acile gittim gece direk tavri suydu bu saatte bunun icinmi geldin dedi bana bende bagirip cagirmaya baslayinca alttan almaya basladi oyle baktilar bana
ebrar6036 Ceysii01 takipli olsan daha iyi tabi ama takipli olmana gerek yok sancın olduğunda suyun geldiğinde doğum başladıysa felan direk doğuma alıyorlar zaten hastane de kadın doğum acil bölümü var
Buket_dadas Ceysii01 doga hastanesine dogumuda orda yapıcam allahın izniyle uygun bir hastaneymis herkez öyle diyor doktorda cok tatlı biri https://ibb.co/3srbX7M
Fatmanurkmez ebrar6036 ben acile gittiğimde onun asistanına gittim sanıırm enes burak mutlu ilgilenmişti çokta güzel ilgilendi
Ceysii01 ebrar6036 benim Çift yumurta ikizleri 14 haftalik yani kesin sezeryan olucak oyuzden takiplimi olmak lazim ne zaman başlamali acaba ?
Ceysii01 Buket_dadas orasi nerde ve fiyat ne kadar özel bulundum yerde cok var ama ben ekstra masraf istemedm icin devlete gitmek istiyorum
Buket_dadas Ceysii01 vallah dogum ücreti normalde 5 ve 6 mıymıs neymis burda 3 müş öyle duydum eltimde orda dogdu muane ücreti 120 tl ama hamile oldugun icin 90 tl alıyor
Buket_dadas Ceysii01 Doğa Hospital, Akşemseddin Mahallesi, Doğan Araslı Blv. No:4, 34510 Esenyurt/İstanbul adres bu güzelim
Ceysii01 Buket_dadas saol cnm ama esenyurttaki hastaneleri tercih etmem burdaki özeller güzel zaten ama ben 3 tüp bebek yaptirdim oyuzden devlet arastiriyorum tesekkur ederim 🌸
Buket_dadas Ceysii01 anladım kuzum vallah ben esenyurtaki ne gidiyorum bana yakın bunlar var ee yarın öbürgün aniden dogum sancısı tutarsa yakındaki bildigim hastaneye gitmek istiyorum
Ceysii01 Buket_dadas sende haklisin cnm ben 5 sene o tarafta oturdum cok insan çeşitlili var hastaneler cok kalabalik